domingo, 24 de febrero de 2008

Nou projecte

Acabo de començar amb això dels blogs, a veure si m'aclaro!(No m'ho tingueu en compte!)
Intentaré penjar tota la informació necessària per sentar les bases d'utilització d'un sistema GPS en mountain bike, programes, mapes, tracks...
De mica en mica anirem aprenent-ne tots plegats!
He estat mirant molts webs, blogs... i altres coses però ningú no t'explica per on començar, és com si tothom hagués anat a clase aquell dia que tu i jo vam fer campana!!
A més a més aniré penjant articles d'opinió sobre el món de la mountain bike, properes curses, esdeveniments, etc.
Aaaah!, i les meves sortides!!, amb fotos, comentaris, més endavant també pujaré els tracks perquè us els baixeu a la zona de download.
DOWNLOAD : Cliqueu la ruta que mes us agradi, això us enllaça amb el web de www.megaupload.com, on a la part superior dreta hi ha una casella en blanc on hi heu de posar les tres lletres del costat que estan en tons vermellosos, us espereu 45 seg. i s'obrirà l'enllaç de descàrrega, premeu guardar i ja és vostre!
Si no funcionés, m'envieu un e-mail a Tore-24@hotmail.com dient-me quin track voleu i us l'envio sense problemes!

No hay comentarios: