lunes, 24 de marzo de 2008

Sortida 24 de març, La pedragada!!



Aquest dilluns de pascua amb sabor de diumenge, l'hem aprofitat per fer una ruta "extra" em sortit tardet,
enfilant direcció a Lourdes i girat cap a Collsacreu, la pujada es fa notar! Un cop a la Masia den Pibernat, em agafat vaixada fins Vallgorguina on em parat per esmorçar una miqueta!
Em continuat per el costat de la riera del Coll per enfilar fins el GR 05, cal dir que aquest tramo comença a estar una mica masa desforestat!! Antigament era més maco passejar-hi! Vaixant fins
a Sant Iscle es comença a notar un aire fred que fa arronça la "tita"!!
Em pujat cap al turo d'en Roig aprofitan les senyalitzacions que encara hi han de la 6ª BTT Isclenca! No entenc com no les han tret ja que això degrada el bosc i dona una imatge molt barruera!! Esperem que l'organització les treguin el més aviat possible!!
Al endinçar-nos per els corriols de la muntanya de la zona de Sant Pere em començat a verure restes de la pedragada del disabte! Deu n'hi do la quantitat de clapes que hi han! Tot i fer força sol, no ha donat temps de desferho tot!
Una mica mes i ens parem a posar cadenes!!!
Aqui us deixo el mapa per si us animeu a fer la mateixa ruta que nosaltres!!
27.77 km
2h 16min (aprox! Aqui ja depen de cadascu!)
12.21 velocitat mitjana
48.52 velocitat maxima

No hay comentarios: